Garn

Blir en snabb runda förbi Rusta idag igen eller stoff och stil, måste köpa vitt garn det hade dem inte på Rusta igår behöver det till mina mormorsrutor jag virkar.

De 2 vita garnerna jag använt mig av nu är i olika nyanser och ser jätte dumt ut när man lägger dem bredvid varandra så måste hitta något vitt jag vill ha och sen köpa ett stort paket så att det räcker, är ju många rutor kvar jag ska virka..


Nej nu får jag gå och klä på mig och sen sticka iväg så jag kan fortsätta virkandet i detta vinterväder fast inne i värmen...

Love.!

ps. Lovar lägga in bilder på hur det går med täcket så fort jag kommit en liten bit på vägen så man kan börja se resultatet av hur det kommer att bli iallafall på ett ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0