God morgon

God morgon alla pigga och vakna, hoppas ni har sovit bra i natt för det har ju tyvärr inte jag gjort.
Somnade vid halv 1 ungefär sen vaknade jag runt 4 halv 5 och har varit vaken tills kl 7.
Deckade igen och vaknade halv 10.
Har iallafall fått i mig lite sömn men inte så mycket.

Vad händer då idag?
Först nu kl 11 ska jag till barnmorskan och eftersom de inte ringt och ombokat min tid så är antagligen min barnmorska tillbaka igen, wii...
Efter det blir det ett besök hos min kära vän Carolin och barnen.
Ikväll blir det restaurang ska bli så roligt lääängtar så det är ju inte varje dag
Sen efter blir det bara mys med älsklingen kanske någon bra film om det går någon på tv vi får se...
love.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0