Prenatal

Igår kväll åkte jag och Felipe in på Prenatal för att göra en undersökning på bebisen i magen.
Jag hade knappt känt av några rörelser under dagen och mot kvällen var det helt still i magen hur mycket än försökte trycka på magen, ligga ner och känna efter mm.
Men när vi kom in och satte på den här maniken på magen så rörde barnet sig under 1 timme som jag fick ligga där rörde h*n sig 8 gånger så då blev jag lugn.
sammandragningar hade jag också och starka var dem, bara vanligt låg jag runt 10-12 och när en sammandragning kom så gick jag som högst upp till 96 och det gjorde ont men sammandragningar är bra...
Längtar så tills den lille kommre ut, får gärna komma nu..

love.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0