Solsidan

Var på middag hos Carolin och Andreas idag, jätte trevligt hade vi och väldigt god mat.
Innan vi begav oss hem så var vi tvungna att titta på solsidan.
Säger bara fy fan vad vi garvade vi skaffade nog alla 8rutor på magen idag. Härligt att skratta tillsammans med vänner.
På tal om SOLSIDAN den snåle fan Ove hade det varit min granne vet i fan vad jag hade gjort alltså. Han är så snål så det är sjukt och det roligaste är att det verkligen finns människor som honom där ute.
Tar massa halva priset lappar på sina varor för att det ska bli billigare men i slutet så har han ändå "glömt" bort sin plånbok. Alex gjorde det bästa "vänta här jag ska bara hämta något i bilen" och så körde han iväg.

Min pappa berättade för mig att man har gjort ett avsnitt där Ove dör, han trillar i vattnet och så står Fredde och Alex och tittar på men vet inte om de ska rädda honom.
När jag fick reda på detta, hur mycket jag än hatar Ove så går det inte att ha Solsidan helt utan Ove det fungerar inte..
Ove den snåle fan måste få stannar kvar på Solsidan ,håll Ove vid livet....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0