Vampires diary

Wow ikväll börjar VP (vampires diar) igen.
För er trogna tittare precis som mig själv så har Vp bytt dag.
Det går nu mera på Fredagar kl 20.00 på 6an som vanligt.'
Tyvärr missar jag det ikväll eftersom jag ska på restaurang MEN kan alltid se det på tv6play när jag kommer hem vilket det säkerligen blir. Det ska bli så spännande.
Anledningen till att dem bytt dag från torsdag till fredag är för att de inte fanns så många tv tittare men det blir säkerligen inte fler tv tittare nu när de bytt till fredagar men vi får se.
Får iallafall hoppas på att dem inte stränger ner programet helt utan att dem isåfall (om de tycker det går dåligt) endast visar det på tv6play för då kan man fortfarande följa det.
Finns det någon av mina läsare här som kollar på VP?
Isåfall vad tycker ni om att de bytt dag från torsdag till fredag?

KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0